Olen visuaalisen viestinnän moniosaaja - graafinen suunnittelija ja myös graafisen suunnittelun kouluttaja.

Osaan käyttää Adoben ammattityövälineitä kuten Photoshop, llustrator ja Indesign esim. kuvien käsittelyyn, kuvittamiseen tai taiton tekoon. Videot sekä animaatiot ovat lähellä sydäntäni ja niihin käytän ohjelmia kuten Premiere Pro ja After Effect.

Canva-ohjelmaa olen käyttänyt ja kouluttanut jo 10 vuotta, joten sen käytön ja opetuksen osaan erinomaisesti. Se soveltuu parhaiten sähköisten materiaalien tekoon esimerkiksi sosiaalisen median postauksiin sekä nopeasti tehtävän liikkuvan kuvan tekoon.

Portfolioni löydät portfoliosivulta ja sen avaamiseen tarvitset minulta salasanan. Laita minulle sähköpostia leena.hannele.huovinen@gmail.com niin lähetän sen sinulle.