Untitled design (15).jpg

Visuaalisuus

SCROLL DOWN

Visuaalisuus

Visuaalisuus viestinnässä ja markkinoinnissa on tänä päivänä tärkeä erottautumiskeino.

Haluttu viesti pitäisi saada perille mahdollisimman tehokkaasti ja usein minimaalisella budjetilla.

Hyvällä kuvalla ja tekstillä varustettu someviesti saa 90% enemmän näkyvyyttä pelkkään tekstiin verrattuna.

Ota nyt käyttöösi Canva, niin voit tuottaa laadukasta ja visuaalisesti näyttävää sisältöä joustavasti nettin sekä printtiin.

Untitled design (14).jpg

Vaikuta visuaalisesti

Canva-koulutukset antavat sinulle avaimet edulliseen ja helppoon markkinointimateriaalien tekoon.

Opit Canvan peruskurssilla harjoitusten myötä visuaalisen viestinnän perusteita ja Canvan peruskäytön.
Peruskursseja on saatavilla sekä kasvotusten että verkossa.

Canvan jatkokurssilla saat lisää ymmärrystä Canvan käyttömahdollisuuksista, visuaalisen projektin suunnittelusta,
tekoälystä ja liikkuvasta kuvasta.

Järjestämme myös tilauskoulutuksia räätälöidysti sinun tarpeisiisi sopivaksi.
Kerro meille ryhmän koko, koulutuksen tavoite, ajankohta, kesto ja paikka,
niin suunnittelemme sinulle sopivan sisällön.

On mahdollista saada myös yksilöopetusta jos tarvitset Canva neuvoja tai apua visuaaliseen suunnitteluun. Katso CV.

Tee itse

Canvalla teet itse helposti markkinointimateriaalia sosiaaliseen mediaan kuten esimerkiksi
päivityksiä/bannereita/mainoksia Facebookiin, Instagramiin, Pinterestiin tai YouTubeen.

Sen lisäksi voit tehdä Canvalla materiaaleja printattavaksi pdf-muotoisena kuten kutsukortteja,
flaijereita, esitteitä, julisteita tai vaikkapa käyntikortteja.

Vain mielikuvituksesi on rajana.

Edullista joustavaa helppoa

Kaikki ylläoleva on totta, vaikka sitä et heti uskoisikaan.

Se selviää ainoastaan kokeilemalla.

Kokeile Canva-koulutusta.